Baywatch & popcorn

jadå, nu sitter jag och tittat på baywatch och kränger popcorn, baywatch är jävligt underksattat egentligen, eller så är det jag som är lite kookoo som tycker det är bra :)
Imorgon blir vi av med två kiseungar, dom fyller ju 12 veckor imorgon så då kommer sandra och kimmy och hämtar dom , ska bli lite sorgligt ändå.
Sen vet jag inte vad jag ska göra imorgon, funderar på att baka lite, sen på lördag blir det ullared och på söndag kommer kusinerna så då blir det middag.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska fortsätta och titta på baywatch och dricka te.

Puss och kram

Här är förresten en väldigt snygg bild på mig och sören :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0