Dålig uppdatering

nej jag har inte varit allt för duktig på att skriva någonting den sista veckan.
det har väl inte hänt så mycket mer än 80talsfesten hos therese i fredes.
efter det drog jag, madde och elin till qbar.
I måndes var det skola men inte alltför länge och på kvällen sov eddie hos mig <3
i tisdes hade vi rätt lång skoldag, började 8.15 hade egenvård, sjukvård och samhälle.
bjöd samhälles lärarn på snus så hoppas man får mvg nu. haha
efter skolan gjorde jag inte alltför mycket, eddie kom och hälsade på en runda.

Idag har jag inte varit i skolan, ringde eddie och fick reda på en sak så jag har varit hos honom från 2-6 ikväll.
Imorgon blir det skola för mig och likaså på fredag.
vi får ju studiebidrag på fredag och det är vad jag har att handla julklappar för.
Nu är klockan halv 11 och jag borde sova börjar tidigt imorgon.
men här kommer lite bilder från 80talsfesten.
Puss och kram.


        

        

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0