Greys anatomy

Jajemen, sitter just nu och tittar på greys anatomy
jag har faktiskt aldrig gillat det innan men jag har börjat tycka att det är lite bra :)

Idag hade vi prov i njur- och endokrina sjukdomar, det kändes inte alls bra.
och vad kan det bero på? jo att jag inte pluggat så ska göra omprov på fredag så jag sitter och pluggar nu.
Annars håller jag på och hosta upp mina lungor, usch vad jag hatar detta och lite förkyld är jag ju inte heller.
Och tror ni att vi har nässpray hemma? nej precis, inget alls.
Jag håller på att halft dö här.

Imorgon är det studentfest på T4, och jag struntar i det på grund av:
Sjukt dåligt med information (dom hade satt upp lapp idag på OP)
90´tals tema
hosta och förkylning
omprov dagen efter.
Så jag tar och stannar hemma imorgon.

Vad ska jag mer skriva? JO , att jag är i stort behov av pengar, jag har 112:- kvar på kortet så det är vad jag har att leva på nu dom 23 dagarna som är kvar av denna månaden.
Så om ni har lite pengar över så får ni gärna skänka dom till mig :) haha

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0