Helgen

som jag skrev i förra inlägget så var jag och eddie bara här i fredes.
Igår var jag på ett kalas vid fyra-sex , ebba fyllde fjorton och firade henne lite.
Sen kom Eddie, Sandra och Kimmy och hämtade mig och då bar det av till Kristianstad för att fira viktoria lite som fyller 16 imorgon. Det bjöds på smörgåstårta och princesstårta på det, blev en kaffegök och några öl, det blev dock betydligt mycket mer för Eddie, som inte riktigt klarade det och kräkte ner hela Connys uppfart haha.
Jag tror vi körde hem vid 12-tiden.

Idag blev det att åka ut till hörja till Eddies farmor och farfar, jag har aldrig varit där förr så det var trevligt :)
Det börjades med tre olika smörgåstårtor och Evy är en gudinna i köket! Jag hade gärna flyttat dig  haha :)
Efter det så blev det glasstårta, cocktailbär och grädde.
och eeefter det så bjöds det på åtta sorters kakor och avslutade med princesstårta!
Så jag kan ju inte säga att jag inte har ätit i helgen, haha!
Sen var jag ute och tittade på koorna haha :P tjuren, som hette rambo var det största djuret, galet stor!
 Vi körde hem vid 6 tror jag klockan var, så har kollat på gossip girl nu och sitter och tittar på en film på fyran med sarah jessica parker nu, hemma bäst hette den tydligen.

Hörs kanske imorgon, ska fortsätta med filmen nu, puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Sandra

aaa, stackars Eddie... han såg faktiskt lite ut som en hund när han hade huvudet utanför fönstret och vindedraget blåste i håret på honom =) så söt...

2008-11-10 @ 08:22:28
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0