Helgen

ja då tänkte jag berätta lite om vad jag har hittat på i helgen
i torsdes var jag uppe på göingekliniken och fick ny penicillin, sen gick jag på stan lite med mamma och ulrika
jag köpte en ny sjal , öronhängen, två par trosor och en bh.
sen mötte jag carro och vi gick runt och tittade och tog sen bussen hem till henne.
vi tittade på disturbia och sen skulle louise, jenny och sara komma så vi tänkte göra det lite halloweenmysigt så vi släckte hela huset och helt plötsligt får carro ett läskigt sms från ett nummer hon inte visste vem det var, vi höll på att skita ner oss haha, men det visade sig sen att det var pontus.
sen kom eddie och hämtade mig med bilen för det regnade.

i fredes sov jag till sju, jaa jag vet helt sjukt men så blev det iallafall, sen åkte jag och eddie hem till mig vid halv 11 tror jag .

i lördes så åkte jag och eddie till väla . jag införskaffade mig två par nya jeans, ansiktsrengöring och en blommig tröja.
sen nästa var ikea där vi även åt lunch där köpte jag presentpapper och en snygg blomma + vit kruka.
sen var vi hemma vid fyra och vid fem så skulle vi vara hemma hos han eftersom att hans mamma hade middag.
så hem till mig och bytte om sen hem till eddie.
det bjöds på tacos och det var riktigt gott.

Idag har jag städat lite på rummet och nere i köket, har hängt upp alla mina örhängen på ett papper, haha jag vet det låter skumt men på det sätter så ser jag alla, där var 62 par örhängen, så jag behöver ju aldrig säga att jag inte har några örhängen iallafall.
jag ahr räknat mina sjalar också, där var 32 stycken  så sjalar har jag ju också, men jag vill ha mer :)

nu är eddie här.

pusshej


alla mina örhängen, hela 62 par


alla mina sjalar, det ser inte mycket ut men 32 stycken är rätt många


fynden jag gjorde på väla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0