Tisdag

inne på en ny vecka då.
Igår hade vi projektarbete och jag var lite sen men det känns som det börjar gå lite framåt.
Sen hängde jag med madde och kennie till donken sen hem till honom en liten stund, sen hämtade eddie mig och vi gjorde en liten melonsallad haha, honungsmelon och vattenmelon :)
Idag har skolan gått hyfsat bra, eddie skjutsade mig hem, jag har den snällaste pojkvännen i världen :)

Imorgon är det världens godaste mat i skolan, fisk, mos och stuvad spenat. haha kan det bli bättre? inte för emma granberg :P

På fredag ska therese ha fest, eller ja förfest för dom flesta för dom som fyllt 18 blir det grand i kristianstad så jag och elin har ingen aning om vad vi ska hitta på efter det, är det någon som har en liten fest kanske? :P
Men iallafall, det är 80tals tema och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig, jag har rotat igenom hela min och mammas garderob och har verkligen inte hittat någonting som ens är i närheten av 80talet.
Så 10 imorgon drar jag och elin till kupan för att se om dom har något snyggt att erbjuda.
dom har ju en hel del gamla kläder så jag ser positivt på det, för hittar jag inget så har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra.
så jag håller tummarna.

Nej nu ska jag titta på 2 and a ½ men, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0