Tisdag

Jag vet jag har inga roliga rubriker men jag hoppas att någon läser ändå :)

Just nu sitter jag och tittar på 40 days and 40 nights på trean, jag har varit lite sjuk idag så har varit hemma hela dagen.
Har bara legat i sängen och tittat på tv.
Jag har lagat middagen idag förresten :) eller bara till mig det blev soppa med potatis , lök och i sista stunden kom jag på att jag kunde ha svamp i också så det hade jag, det blev faktiskt riktigt gott med lite rostat bröd.
Eddie har varit här idag också :) han ringde och sa att han hade en överraskning, så jag trodde att han hade tatuerat sig men han hade köpt ett par skitfina örhängen till mig =)

Nu är klockan halv elva och jag borde sova, ska bara dricka upp mitt te först.
jag har faktiskt lärt mig att dricka te utan socker eller mjölk i, och jag tycker faktiskt det är gott också!
här är en bild på soppan iallafall, hörs kanske imorgon.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0