Ullared!

Jajemen, idag har jag varit med familjen plus fam nellsjö och handlat lite på ullared.
Jag fick låna 200:- av eddie eftersom att jag är helt slut på pengar, jag fick lite sponsring av mamma och pappa också till att köpa två tröjor som va lite dyrare än vad jag trodde, plus en tavla.
fick sinne på alla tanter och vara där en lördag är ingen bra idé, fyfan vad mycket folk där va.
Vi sprang runder därinne och jag är nöjd med det jag hittade på 6 timmar.

Jag införskaffade mig:

en vit/grå randig blus
en blommig, lite tantig och helt underbar tröja
svarta knästrumpor
svarta leggings
svarta stickade tumvantar
9 par olika trosor i olika mönster
servetter haha (varför?)
puderborste
foundationsvampar
tottar
handkräm
peelinghandskar
två armband, 1 lika och 1 brunt
läppglans
vaselin
kräftstjärtar
paraply
svart&vit tavla med röda telefonkiosker
bigbenklistermärke
kalender
burspån till råtthamstern :)

så jag kan ju inte säga att jag inte hittade någonting.
Här är lite bilder också, nu ska jag ta och baka kolasnittar :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0