Äntligen helt färdig med rummet!

Ja nu är jag äntligen helt klar med rummet, det har tagit lite tid men det var det värt!
Jag har mycket som ska slängas som jag inte ska ha kvar, men det får jag ta itu med imorgon , det står utanför rummet så det är inte ett problem för mig just nu.
Är så himla sugen på en ny säng just nu, ska prata mer med mamma och få info om när vi ska till ikea.
Då vill jag även köpa skohylla, jag skulle vilja ha en skohylla på mitt rum där jag har dom skor jag inte använder så ofta.
Man kan ju inte ha dom ståendes på golvet i hallen här nere eftersom att vår ena katt har någon störning och måste kissa på saker som ligger på golvet.

Morgondagen kommer bestå av en himla massa letande efter barnhem i polen, och planera mer om projektarbetet, jag måste skriva i "loggboken" också, det har jag helt glömt att göra så jag får hoppas att jag kommer ihåg det imorgon.

Och dagen har bestått mycket av phil collins, härlig människa med ännu bättre låtar!

Det var väl allt jag hade för idag, jag kan ju lägga upp lite bilder på hur rummet blev också.

Puss & kram



         

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0