Cupcakes

Nu sitter jag här igen, i brist på bra program på tvn.
eller vadå "nu sitter jag här igen"? jag har ju haft datorn i sängen hela dagen, haha!
Nu ligger jag iallafall här med daton i knäet och letar recept, på vad?
jo allt möjligt, sitter mestadels och tittar på bilder på olika dekorationer till muffins eller cupcakes som det så fint heter.
Jag har hittat en hel del och jag skulle självklart aldrig kunna göra dom så fina själv men det hade varit kul att testa, så jag funderar faktiskt på att ägna en liten tid till det imorgon, ska ju till um på förmiddagen men jag funderar på att baka lite sen på eftermiddagen.
Här är lite bilder på en del dekorationer jag hittat, ellerhur är dom sjukt fina? :)


kanske dessa till julen? :)

Hur söta är inte dessa vovvarna?

Eller kanske lite snögubbar till julen? :)

Eller kanske dessa till alla hjärtans dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0