Egenvårdslektion

Då har man lektion nu, egenvård.
Jag har fått i uppgift att skriva om klämskador, det var det sista att välja på.
Jag har massa saker jag ska / vill göra idag, eller mja massor är det väl inte.
Något jag måste , eller ska är att göra ett litet besök på ungdomsmottagningen, jag ska ta ut min äckliga pstav nu, hade somsagt mens i två veckor i streck, sen knappt en veckas uppehåll och så får jag mens igen, det höll i kanske en vecka och sen bara några dagars uppehåll och igår fick jag mens igen!
Jag hatar detta, och jag hatar p-piller men detta är fanimej värre!
Så den ska bannimej ut, det kommer dock bli lite läskigt för någon har aldrig skurit i mig innan haha, detta blir det närmsta till operation som jag har kommit hittills, dom skär ett snitt precis nedanför där pstaven ligger sen plockar ut den, eller iallafall så visade det på informationen som låg i paketet när jag hämtade pstaven för 1 år och 8 månader sedan.

Sen så är jag sugen på tennis idag, eddie skulle ringa mig om kanske en halvtimme eller något.
Jag skulle egentligen gått ut och gått imorse men det blev aldrig av..


Nu får jag ta och jobba, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0