En lite ensam lördag


Hallå, nu är det ett rätt bra tag sen jag skrev något här.

Så jag tänkte att jag kanske skulle ta och göra det.

I förrgår och igår så målade jag och Eddie mitt rum :)

Jag ska ha helt vitt med svarta udda ränder på en vägg, jag tror faktiskt att det kan bli riktigt snyggt om jag gör det rätt.

Så jag ska klä på mig och bege mig ut på jakt efter svart billig väggfärg , men det känns som att det inte kommer bli det lättaste.


Sen vill jag åka en runda till IKEA någon dag och köpa lite mattor och sängbord, smöra lite för mamma och pappa så jag kan få en 120cm säng, jag och Eddie får ju ligga och trängas i en 90cm säng hemma hos mig.

Nog om mitt rum, mina föräldrar är borta över helgen med husvagnen så det är lugnt och skönt här hemma, förutom fyra kattungar som springer runt och leker rally.

Så man fick ju laga maten själv igår, inget jag har något emot dock, det blev ugnsbakad falukorv med potatismos ( pulver ) och lite grönsaker.

Blev rätt så nöjd faktiskt, får se vad jag hittar på för någon mat idag, jag är sugen på couscous =)


En rolig sak som jag och Elin gjorde igår i skolan var att tejpa för ettornas skåp :)

plus nyckelhålen på hänglåsen, sen tejpade vi igen två kranar och en toasits, väldigt omoget men väldigt roligt!

Vi har ju ingen nollning så vi får hitta på det roliga själva .



Jag får försöka ta tag i mitt bloggande, känner att det kan vara kul att skriva av sig lite.

Det kommer antagligen en uppdatering ikväll om hur rummet blev, jag kan lägga upp några bilder på hur det ser ut så länge iallafall.


Hörs kanske ikväll, kram!


        
     Gårdagens middag.                         Jag är väldigt glad att jag
                                                                    Dessa tavlorna eftersom 
                                                                       att temat är svart&vitt.


                                      
            Rummet.                                             Fönstret.                                            Sängen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så hade jag o K det oxå ett tag, en trång 90 säng hos mig och en lite mindre trång 1,05 hos honom.. Tur det var högt i tak =P

2008-10-05 @ 10:17:23
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0