En liten bit på vägen

Nu har man hunnit lite längre på rummet, har hittat två vita mattor och hängt upp spegel, målat nattduksbordet svart, en bänk vit och en vägghylla vit, och så har jag ju moppat golvet lite :)

Jag visade mamma lite sängar på ikea.se så hittade jag en hyfsat billig 120cm säng och mamma tyckte det var billigt så kommer förhoppningsvis åka dit och köpa den om ett par veckor, så himla skönt så slipper jag och eddie att ligga och trängas en himla massa, jag lyckas ju alltid ligga och puta med baken när jag sover, haha.
så nu kan jag göra det utan att eddie nästan trillar ner :)

om fem minuter är det gossip girl och jag ska självklart titta på det , som man har längtat idag.

Jag lär va uppe sent inatt och fixa o dona på rummet så det kommer väl ett litet inlägg rätt så mycket senare, vi börjar ju inte förrän 12.20 imorgon så :)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0