God mat och Billy madison

Hallå igen.
Idag har jag hunnit med lite iallafall.
Jag har varit på maxi och letat färg, hittade ingen , köpte dock två målarpenslar.
Tänkte kolla cheapy och i oturen så var jag där endast 4 minuter efter dom stängt, så jag tänkte att då går jag och kollar coop forum istället, men kollade Ö&B på vägen, och där hade dom svart halvblank LACKfärg, vilket inte riktigt är väggfärg men det får duga, ville verkligen måla det idag ju.
Sen gick jag vidare till Eddie och fick lite sandpapper och tittade hur hans rum blev.
han skjutsade hem mig lite senare och nu har jag till och med hunnit laga mat, couscous vita bönor, morotsbiffar och olika grönsaker.
Var jättegott eftersom att jag var ordentligt hungrig!

Men nu ska jag ta och maskera väggen så jag kan måla dom där förbaskade ränderna =)

Puss

En liten bild på hur maten såg ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0