Helgen

jadå då har det varit lite fest i helgen igen.
eller i fredes så var jag hemma hos eddie lite och sen åkte hem hit och tanken var att vi skulle baka lite, men vi tittade på freaky friday istället :)

I lördes så tog jag och carro en liten fika på stan, känns jätteskönt att få pratat ut lite. jag har saknat alla skratt med henne och jag hoppas det kommer bli ännu mer i framtiden!

senare så gick jag hem till min syster och skulle låna lite kläder eftersom att jag är så duktig på att lägga en stor del av mitt studiebidrag på mat istället för kläder, som jag behöver.
men så jag lånade en svart hög supersnygg kjol.
sen bjöd erik och sara på mat och sen ringde madde och hon och jesper hade tråkigt så dom kom upp en sväng.

vi hittade ingen förfest till Qbar så sara sa att vi kunde vara där om vi ville.
så jag hämtade upp therese, josse och elin på stationen och gick sen upp till sara, lite senare kom sara och sanne.
vid 12 tror vi gick till Qbar, sara hade nära dit men vi var ändå genomblöta när vi var framme och blåste gjorde det, värsta vädret hittar man i sverige.

efter qbar så gick vi till korveriks jag, eddie , alex och nån brud? (hon bara gick efter och hade ingenstans att sova haha)
blev varsen kebabtallrik och sen 80:-´s taxi hem till mig eftersom att det regnade så fruktansvärt mycket.
vi somnade rätt så snabbt när vi kom hem.

Idag har jag mest legat i min sköna säng, tittat på ugly betty, desperate housewives, style her famous, gossip girl, ensam mamma söker och ska snart kolla på en film som börjar klockan 9 på trean.

Imorgon ska klassen och det verkar som om en hel del andra klasser från jacob kolla på bio på kulturhuset.
jag tror det började ett, jag får hoppas det.

Nej nu börjar filmen.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0