Hemma eller utekväll?

Ja det är det jag försöker bestämma mig för idag.
Jag är så fruktansvärt sugen på att bara ligga i min säng och titta på någon mysig film,
men samtidigt så är jag faktiskt lite sugen på att sticka till Qbar med dom andra.
Om man ändå vore arton, då hade jag inte tvekat på att sticka dit.
Det är exakt 72 dagar tills jag är arton, 10 veckor och två dagar.
Det är ju egentligen inte så lång tid, men alla andra är arton nu och jag vill ju också!

Just nu sitter jag och kolla på fab 5 på trean.
Igår så mötte jag upp elin och hennes mamma på maxi sen vidare till hennes moster, 7 hundar :)
sjukt söta allihop, vi kollade på disturbia och lite senare kom chrille, alex och eddie, då hade vi redan suttit igång med att kolla på sex and the city så dom hade inget att säga till om saken, men dom verkade ändå inte ha så mycket emot det :)

Jag och eddie körde hit vid 2 tror jag klockan var, Eddie somnade direkt och jag låg och tittade lite på tv, som vanligt :)

Nu ska jag fortsätta att fundera lite på om det blir ute eller hemmakväll, det lutar faktiskt lite åt att sticka till Qbar med dom andra ändå, men jag får se.

Hörs kanske ikväll om jag bestämmer mig för att stanna hemma.
Puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0