IKEA

Idag har skolan inte varit så lång alls.
Började med samhälle, lunch och sen slutade med svenska, där lasse är lika seg som vanligt.
Susanne skickade ett sms till therese där det stod " undrar hur lasses fru ser ut?"
och therese svarade till mig "postorder" hahah.

Blev att ta bussen till osby med sara, erik och mamma för att vandra vidare till pappas jobb och sen upp till ikea i älmhult.
blev mat direkt, oxbringa med sallad och ostcreme? oxköttet var riktigt gott iallafall, jag köpte säng, en som dock var 200:- dyrare, ett jättesnyggt och billigt påslakan och lite andra smågrejer.
så nu har jag min 120säng! :)

Imorgon ska jag hem till eddie och hitta på något och på lördag blir det förmodligen fest! och som vanligt, vidare till Qbar lite senare :)

Jag vill ha pengar, och köpa kläääder! jag behöver det verkligen.

Nu får jag ta och lägga mig , men innan dess så ska ni få se en snygg bild på sara från idag.

puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0