Muffins + grädde = inte gott :/

Det blev ingen glasyr på mina muffins, var inom netto och köpte vispgrädde istället men det var inte så gott som jag trodde att det skulle bli, mår fortfarande lite illa efter grädden.
Just nu sitter jag och tittar på vänner, väntar på att ugly betty ska börja och efter det så är det äntligen desperate housewives !
Jag väntar också på att Eddie ska komma hit, med snabbnudlar :) är lite hungrig också haha.

Köpte även 200g lax på netto för 25:- jag var helt enkelt tvungen för det är så himla gott!
Så nu vet ni det, att netto har extrapris på lax , haha!

Här är en bild på hur mina muffins blev, dom blev faktiskt rätt goda också :)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0