Nu är rummet äntligen färdigt!

Ja, som rubriken säger, nu är jag äntligen klar med rummet :)
har målat hela rummet vitt och en fondvägg som är vit med svarta, udda, vågräta linjer.
och det blev precis som jag hade tänkt mig, om inte bättre!

Det var väl det jag hade att skriva :)
Jag är hemma hos Eddie nu och ska titta lite på film snart.
Här kommer iallafall lite bilder på den nya väggen.

Puss



                                                   
Det tog lite tid att maskera.        Sen lite till för att måla.                        Äntligen färdigt!  



     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev riktigt snyggt =)

2008-10-05 @ 10:18:50
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0