Qbar

Jajemen, det blev qbar igår :)
Madde kom hit vid halv åtta så blandade vi oss varsen drink, som sen blev två =)
sen kom maddes pojkvän jesper plus tre andra killar hit, en av dom åkte till vankiva för att hämta upp sören sen åkte vi till stationen vid nio och skulle möta upp therese.
Vi gick vidare till daniel där vi åt lite taco och softade runt på youtube :)
sen ringde zippo och kidnappade ner oss till hans lägenhet, dock inte mycket folk men det var hyfsat ändå =)
vi fick hoppa lite i hans säng och dansa till funkytown :P kunde ju inte blivit bättre, eller jo lite mer folk kanske.

Vid två drog vi vidare till qbar, och innan dess lyckades jag spilla öl på min klänning så att det såg ut som att jag hade kissat ner mig själv haha, tur att jag var för onykter för att inte tänka på det.
som sagt, qbar vi stannade dock på kvantums parkering i kanske tjugo minuter innan vi gick in, vi hittade någon som hade halft somnat vid kundvagnarna, och han var DANSK! hahah så jävla bra therese!

Sen blev det dags att gå in på qbar, therese och linda gick före mig och skulle se om det gick utan leg, men det gick inte så hittade vi ett bord där ute där dom satte sig och jag skulle gå in och köpa mig en cider, när jag kommer ut så är där ingen therese och ingen linda, så jag ringer therese och hon säger att dom var vid biljardborden, haha .
vi hann dock inte va där länge innan dom skulle stänga.

Sen blev det en sväng till korveriks, stor pommes med mild sås :)
var nära på att tappa tallriken en gång, jag var ju inte alltför nykter.
Sen lyckades eddie få hem mig till min säng där jag somnade vid kanske 6-tiden.

Så idag har varit en väldigt trött dag, legat i sängen större delen av dagen och tittat massa på tv ugly betty, desperate housewives, gossip girl, while you were out, style her famous och massa annat.
Ska permanenta håret nu, inte alltför lockigt men lite.
Jag gillar förändringar, tycker allt blir så mycket roligare då.
Ska se om jag färgar håret i slutet av månaden, första gången på hårsalong, det är det värt och jag funderar på att köra på lite ljusare nu, förmodligen brunt med lite ljusare slingor i, kommer nog bli fint :)

Just det, jag har fått en ny mobil också, eller ny och ny det är pappas gamla han har inte haft den länge dock men han har redan köpt en ny, den är lite bättre än min och den är inte låst så halebop here i come!

Nu får jag ta och gå ner så mamma kan rulla håret på mig :)

Puss och kram




En liten bild på drinken, riktigt god var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0