Regnig söndag.

Vaknade hyfsat tidigt idag, vid tiotiden.
Idag kommer föräldrarna hem och det är kaos i köket så jag bör nog åka hem snart och städa lite för att undvika ett litet utbrott från deras sida.
Jag ska också måla nattduksbordet svart idag och kanske tvbänken om färgen räcker.
jag behöver också mattor på mitt rum, det är så kallt och trist utan mattor.
och eftersom att jag har svart och vitt på mitt rum nu så får jag bege mig ut på jakt efter svarta eller vita mattor.

Så herr månsson ska snart skjutsa hem mig så att jag kan börja städa och möblera rummet, det ska bli rätt kul :)

Skola imorgon och vi har projektarbete hela dagen, vi bör jobba fastän vi kan vara rätt lata :)
så vi får börja leta barnhem i Gdansk, förhoppningsvis.

Kanske uppdaterar med ett litet inlägg ikväll och kanske någon bild om hur rummet blev i helhet :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0