Roomservice

Jadå, då sitter man här i sängen med rökelse igång och laptopen i knäet.
På tvn just nu är det roomservice och jag är inte ett så stort fan av det numera men det är det bästa som är på tv just nu iallafall. tänk vad härligt det hade varit med en ny säsong av O.C?

väldigt trevligt att ungdomsmottagningen stängde halv fem idag, så får sticka dit imorgon istället.
Det blev ingen tennis idag heller, jag och eddie körde hit och skulle hämta kläder till mig, och då höll föräldrarna på med maten så vi fick stanna och äta, var väl klara vid 6-tiden och eddie skulle träna sju så vi kände att det inte var lönt så vi gick en liten pytterunda istället.

Jag är på ett otroligt shoppinghumör! men har inte mer än 300:- på mitt konto så det känns som att jag ska hålla i dom eftersom att det dröjer lite mer än tre veckor tills vi får pengar, apropå pengar så ska jag nog ta och ringa distansapoteket imorgon och höra om dom behöver folk till höstlovet, jag fasar över att sätta min fot där igen och jag hatar alla äckliga kärringar, speciellt ingrig. men pengar är pengar, och det behövs, det är ju bara en vecka och på den veckan tjänar man 2500:- och det är ju faktiskt två och ett halvt studiebidrag så jag ska ringa dit imorgon och höra, det kommer va en lättnad om dom inte behöver men ändå inte för jag vill ha pengar!

Här kommer lite bilder från min och eddies promenad :)

Puss

         
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0