Sammanfattning av veckan.

Ja denna veckan har det hänt mycket.
I måndes hade vi inga lektioner utan vi var i kulturhuset och kollade på en film.

I tisdes hade vi vanlig skoldag men sen hängde madde med mig hem, och lite senare kom eddie, elin och alex, vi tittade på ugly betty, desperate housewives och dont mess with zohan.

I onsdes hade vi en katastrofövning hos räddningstjänsten, vi hade två olika övningar och jag orkar inte förklara mer än att vi fick olika skader och agerande sen skulle brandmännen och ambulansvårdare hjälpa oss.
första övningen var några i en bil som hade kört in i ett torn och resten var i tornet bland massa träpallar så det skulle bli svårt för dom att fixa ut oss.
på övning två så var alla i en buss och två personbilar, jag var ju busschauffören haha så jag kom ut först.

I torsdes (igår) så var det utbildningsmässa och jag och carro hade morgonpasset, efter det hängde jag med carro hem och tittade på hennes vovvar :) och lite sex and the city.

Idag har jag inte gjort någonting, har varit helt slut , vaknade vid tolv så ingen skola för mig. jag har bakat lite också =)
mördegskakor, två olika satser, den ena satsen hade jag mandel och vit blockchoklad i och den andra kakao och mandel. gottgott.
Lite senare idag, vid halv fem ska jag hem till eddie och mysa. och imorgon blir det kalas hos hans kusin, det kommer bli en lugn helg och det ska bli skönt, speciellt efter denna veckan.

här kommer lite bilder från katastrofövningen och utbildningsmässan.
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0