Satsumas

Jadå då är denna dagen snart slut.
Var ju hemma hos eddie innan idag som sagt.
Ni tror inte han kommer hem med en liten present till mig!
Britneys parfym , believe. Jag beställde hem ett gratisprov från den i somras och den luktade verkligen helt underbart men har inte haft tanken att spendera så stora pengar på parfym när jag redan har.
Blev hur glad som helst, jag har den sötaste pojkvännen någonsin :)

Vi skulle köra hem till mig och äta lite senare och vi körde inom maxi, köpte lite satsumas till, clementiner :)
Dom är så sjukt goda och jag har gjort mig en liten fruktskål på mitt rum nu som är full av clementiner.
Tvn idag bestod av ugly betty och desperate housewives, så himla bra!

Blir 100 situps ikväll med och förmodligen gå ut och köra lite powerwalk imorgon bitti, ska försöka vara duktig nu.

Imorgon blir det skola iallafall, det har jag bestämt!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0