Sjukling

Nej idag mår jag inte bra alls, jag har haft sprängande huvudvärk hela dagen och har gjort allt, druckit massa vatten och knarkat ibumetin men inget verkar hjälpt, förrän eddie kom hit med hamburgare och chokladmilkshake :)

vid tre idag så började jag må riktigt illa och jag trodde jag skulle hamna vid toastolen flera gånger men jag har ändå inte kräkt någon gång.
Jag har börjat få ont i halsen lite när jag sväljer också.
och som grädden på moset så har jag denna äckliga urinvägsinfektionen igen.

När jag väl blir "sjuk" så får jag allt på samma gång, riktigt störigt.

Mamma kom upp idag och berättade att jag ska med upp till vetlanda och jobba vid nyår.
jag ska jobba från 27-31e december och kommer tjäna omkring 2500:- det kanske inte är jättemycket, eller jo det är det om man heter emma granberg haha.
Och det handlar bara om att stå bakom en disk och sälja raketer , ska sälja för svea fireworks och jag har ju varit med pappa och mamma flera år innan och burit med lådor fram och tillbaka så jag kan ju i princip allt nu, förutom babsen och kassan, men det får jag ju lära mig, det är nog inte så svårt som jag tror.

Idag har jag bara legat i sängen och tittat på tv, just nu kollar jag på matakuten och bert karlsson är ju bara bäst!

Imorgon får jag bege mig till ungdomsmottagningen så att jag kan få mer penicillin för jag har bara till på onsdag.

Kanske kommer en uppdatering imorgon
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0