Slapp måndag.

Jajemen då gick man upp vid 11 idag och skulle inte ha någon lektion alls, vi skulle istället kolla på en dokumentärfilm på kulturhuset och den skulle börja vid ett.
jag mötte upp madde, therese och ida på stationen och gick dit sen.
filmen var bra och killen på filmen var helfestlig.

efter det gick jag, madde, fia, eddie , chrille , alex och linus och tog en snabb fika på burmans.
sen skjutsade eddie hem mig, då ringer pappa och frågar om eddie kan köra med hans extranyckel till bilen till osby för pappa hade lyckats låsa in hans egna nycklar i skuffen, hur lyckas han liksom?

sen var jag och eddie här lite och sen skulle han iväg och träna.
så nu har jag suttit här i sängen med laptopen i knäet och tittat på färjan :P lika kul som alltid

imorgon ska jag öva på att sticka i en plastarm i skolan :) jag ska ju sitta och sticka i en sån på utbildningsmässan på torsdag.

sen följer elin, madde och therese med mig hem imorgon, vi har ju ingen skola på onsdag eftersom att vi har katastrofövning på kvällen så ska madde och therese sova här, vi lär väl kolla på ugly betty, desperate housewives och någonfilm.

Nu ska jag ta och fortsätta med tvn :)
puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0