Solig måndag

Ett himla mysigt väder idag måste jag säga.
När jag gick till skolan idag behövdes inte jackan, så varmt var det!
blev dock lite kyligare och blåsigt när jag skulle cykla hem, men fortfarande sol.
Och massa gula, orangea , bruna, röda och en del gröna löv överallt, jag tycker att hösten är supermysig!
Hösten brukar va deppig för många men för mig innebär det att vinterkläderna åker på och det blir mörkare tidigare och är helt enkelt mysigt.

Idag har vi suttit och letat barnhem, madde hittade ett som låg i nordvästra polen och det verkar lovande, hon mejlade en kontaktperson till det barnhemmet och hoppas vi får svar snart.
Vi hade handledning också, kändes som vi behövde det men sen när kristina säger samma sak två gånger känns det som att vi kunde haft någon annan, t.ex pia.

Just nu sitter jag och njuter i mitt rum, det blev helt perfekt och här är ljust och fräscht samtidigt som det är lite mysfaktor på den randiga väggen, jag är verkligen helnöjd!
Har kopplat upp internet hit nu så just nu sitter jag i fotändan av min säng med laptopen på en pall snett och tvn rakt fram, kan inte bli bättre för en nörd som mig :)
på tvn just nu är det the hills, tittade lite på one tree hill innan också.
Jag måste införskaffa mig lite boxar, jag vill ha sex and the city, O.C, one tree hill, desperate housewives och gossip girl.

Snart kommer Eddie hit och ska kolla mitt nya rum, sen blir det hamburgare med mos om kanske en timme och efter det så ska vi titta på sex and the city , the movie :) ska bli hur bra som helst!
Jag är lite sugen på något att kränga ikväll också, men när man såg dokumentären om han ganska så stora igår på femman så är jag inte så jättesugen på något överdrivet onyttigt, fruktsallad hade varit gott :)


Vi hörs!
Puss och kram.




En liten bild på hur miseungarna låg och softade när jag ko hem.
Titta den lilla tösen uppe i högra hörnet som hon sitter.
Är hon inte helt underbar? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill oxå ha Gossip Girl-boxarna, OC och OTH har jag ju redan =)Skulle nog kunna tänka mig DHW och SATC oxå, men det får bli senare... Jo, det är hon, Kimmy har blivit helt kär i henne =)

2008-10-07 @ 19:16:48
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Syrran

jag har den första The Hills-boxen. Så jäkla bra :) ska köpa den andra snart.

2008-10-07 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0