Sömnlös natt

Klockan är snart fem och jag har inte sovit en blund, jag har helt enkelt inte varit trött.
Jag blev trött för kanske en timme sen och då har jag inte vågat somna för jag är rätt att jag ska försova mig,
precis som jag gjorde idag, jag vaknade vid 1 halv 2, inte bra alls.

Eddie har varit här idag, vi åt lite donk och tittade på epic movie :) sjuk film, har inte sett den helt förrän nu.

Natten har bestått av antony bourdain, jon and kate +8, massa miami ink, halvtråkiga mobilspel och ännu mer tv.

Imorgon , eller idag är det op hela dagen sen egenvård. slutar vid fyra tiden och vet sen inte vad som händer.
Imorgon ( torsdag ) blir det att åka till ikea, jag kom på inatt att jag kan ju inte övningsköra för vi har ju släpet.

Fick ett roligt sms från ett nr jag inte hade på den nya mobilen , jag har dock fört över alla nummer till den nya nu och då såg jag att det var sonesson, längesen man hört av den jävlen, saknar han lite ju, han bor ju i england med rebecka nu.
han skrev

" Tjena din gamle raggare!
Hoppas jag väckte dig...
Hihi. Jag kan inte sova o vill störa mig lite :) "

Nu ska jag fortsätta att titta på tv i 1-3 timmar sen gå ner och koka ett sjuhelvetes starkt kaffe och göra mig en stor nyttig frukost, längesen jag hade tid med frukost ju.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0