Sunday.

I fredes var jag och eddie uttråkade utav bara fan, så vi satte oss i bilen och körde till väla, i världens regnväder inte alls roligt. Eddie ville skämma bort mig lite så jag fick en svart snygg tubklänning från cubus, en blå klänning från indiska och en vit sjal från H&M, jag ska nog ta och räkna alla mina sjalar och halsdukar, jag har ju en hel del.


                   

och som sagt så var det kalas för eddies kusin igår, ute i hörja.
Vi blev bjudna på middag , två olika sorters pajer med sallad osv.
efter det blev det kakor och på det tårta som eddies farmor gjort :)
jag blev helt kär i deras hundar, ronja och grynet, jag skulle kunna ta hem dom båda.

Vi körde hem vid halv tolv tror jag att klockan var.
sen hem till mig och krängde räkor och rabarber/vanilj-te.
vi somnade rätt så fort.
Jag fick ett par röda, snygga stövlar av syrran igår också, dom passade inte henne längre så man tackar ju inte nej :)



Idag vaknade jag av att pappa och hans jobbekompis sitter nere i köket, ingen av dom vet var små bokstäver innebär, så jag vaknade vid 11, annars hade jag nog kunnat sova ännu längre.

Nu får jag ta och sluta så att det inte blir alltför mycket.
Idag ska jag nog bara ta det väldigt lugnt, sängen låter helt perfekt!
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0