Fest!

tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag drar ut.
ikväll är det fest som gäller och jag taggar sönder till volbeat.
hur kan det komma sig att jag är så grymt festsugen?
jag är typ aldrig såhär taggad.

har druckit vin tre dar i rad, i förrgår klämde jag och therese nästan en hel 3liters black tower,
grymt gott vin, kommer införskaffas så fort jag fått pengar, 169:- på systemet, lätt värt det.

therese och rebecka kommer in till stan om ca tre kvar, jag har suttit här klar ett tag nu.
så bara väntar på att dom ska komma in sen drar vi till danne.
kennie, madde och jesper kanske också kommer upp .

känner på mig att det kommer bli en grymt bra kväll.
ha det så trevligt ikväll, för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh yes, det är det, men inte gick jag på den lätte inte. Hur dum tror hon att jag är? haha



Men självklart! =) Dock har jag skrivit det som om jag pratar med dig, men det är ju inget nerskrivet recept från början, så då blir det lite så, haha..



Mmm, Black Tower är faktiskt mkt godare än andra viner, smakar liksom lite sötare på nåt sätt =)

2009-04-12 @ 09:23:48
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0