FIFH

Fick besök av fifh på praktiken idag ( föreningen idrott för handikappade)
vi gick igenom lite rullstolstekniker, hur man tar sig runt i samhället osv.
det är sjukt hur duktiga dom två killarna var.
pj visade hur man tog sig upp för en trappa, I RULLSTOLEN!
helt galet, visste inte att det fanns så mycket man kunde göra.
jag är så glad att jag gick ner och kollade.

sen på eftermiddagen så blev det rullstolsrugby, jag valde att hoppa den aktiviteten, tittade på istället.
det såg grymt farligt ut, lite rädd var man :P

tog tåg hem 15.02
gick och beställde tid för klippning och slingor, 3e juni kl 15.00 , hoppas verkligen att det inte är något där då.

ska snart upp och städa på rummet.
får plocka in datorn med för den hade jag ute innan.
imorgon jobbar jag 07.00 - 13.00 , riktigt gött.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0