Förlåt alla!

Jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivit något den senaste veckan.
men det har varit full rulle hela tiden så har inte riktigt tänkt på det.
men iallafall, nu är det lov i en vecka så nu är jag tillbaka =)

I fredes var det grymt fin väder, så jag, therese, elin och madde drog till torino och krängde pizza.
vid halv sex tog jag bussen till ängelholm.
aldrig varit där innan så jag var lite confused men det gick bra.
I lördes skulle jag ta mig hem och tog stadsbuss från polishuset ner till stationen.
jag är ju van vid hässleholms station så detta var en mardröm, där fanns typ två spår och tre busshållsplatrser, och värst av allt, inget pressbyrån! vafan!?
jag som hade en halvtimme till godo innan bussen gick, och inga cigg. där fanns en liten kiosk i det lilla stationshuset men på dörren satt där en lapp där det stod "kommer strax tillbaka"
så gick och frågade en bussgubbe var den närmaste affären låg, så fick jag åka med han upp till torget helt gratis, för min buss stannade där med , han pekade var alla tobaksaffärer låg, vilken vardagshjälte! sånt blir man bara så glad av!

När jag kom hem var det att svänga inom netto och köpa korv, potatissallad och chips :)
sen tog jag tåget till vinslöv kvart i sju, det blev jag, elin, therese och rebecka.
vi grillade lite, snackade och hade jävligt kul åt therese´s msnkontakter.
en mycket trevlig kväll med andra ord.
jag och elin tog tåget hem vid 11 och vi fick springa sista biten, jag fick rejält skoskav och blod på både jeansen och skorna.

Här kommer lite bilder från helgen

    
    
   
     
    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeay hoppar upp och ner Du är förlåten ;P

2009-04-05 @ 18:17:17
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0