Gårdagen

började smått hemma hos mig.
madde, kennie och jesper kom hit .
hann inte vara här länge förrän vi skulle upp till daniel, körde hem till kennie och ställde bilen och gick sen vidare till daniel.
där sjöngs det bamse och kings of leon :)
sen skulle vi vidare till qbar då vi möter två idioter på shell.
två killar i kanske 25års åldern som började bråka med kennie och jesper utan anledning.
så tänkte jag att om en tjej går emellan så slutar dom men nej, då går han rakt fram till mig och slår ut mitt glas vin.
den andra killen hindrar honom och säger att jag är tjej, annars hade jag väl också åkt på en smäll.
tur att dom måste vara nöjda med sina liv, jävla idioter.
så fick dricka ur flaskan som va lite sönder, trodde hela kvällen att jag fått i mig glas, hoppas dock inte det.

hände lite pinsamma grejer, bland annat en emma som trillar i en trappa haha.
har lite blåmärke idag, och det roliga är att jag aldrig får blåmärke så måste ha trillat hårt.
sen drog alla kändes det som.
fick skjuts hem , väldigt snällt =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha som sagt du såg så jävla rolig ut, fatta vad rädda alla måste ha blivit. de lät som du rev halva stället xD

2009-04-15 @ 18:53:15
URL: http://maddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0