Gårdagen

päronen körde väl iväg vid 3-4 .
sen blev det en runda till netto och handlade sås och sallad.
blev grillat , karré , svamp, potatisgratäng och sallad.
sen åkte jag , rebecka och therese raggarrunda i vinslöv. haha fyfan vad kul det var.
och paddjävlarna vid sjön i vinslöv, helt galet.
jag undrar hur många vi körde på egentligen.

Sen stack jag och therese upp på "festen" ovanför melody.
mjaa, vad kan man säga.
kanske bäst att jag inte uttalar mig haha.
tur att jag hade tre liters black tower med mig för annars hade jag nog inte klarat det :P
sen gick thessie hem och då skulle jag hänga med resten till Qbar, men ångrade mig inne på stationen i hlm.
så jag tog mitt vin och vandrade hemåt .

Idag vet jag inte vad som händer? :/
Får se vad det blir till middag, finns inte så mycket hemma men ska kolla igenom frysen sen :P

tjingeling!


              

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0