Helgen

I fredes var jag seg som vanligt så hann inte spendera någon tid i djupadal.
utan blev upphämtat vid statoil av josses kusin, i bilen befann sig också therese, josse och elin som satt fast i en tunna , jag har inte garvat så på länge fyyfan vad bra det var.
sen vidare till struts där festen skulle va.
blev massa vin, och en öl på vääjjen.
jag, struts, josse och elin åkte första rundan med elmström, haha han körde som en galning och jag bara garvade.
in på qbar en sväng och mötte bl annat sone och anders.
sen gick jag och "märkte revir" som hannes kallade det.
mådde hur bra som helst efteråt men då började therese må kasst och jag blev utslängd från qbar av vilken anledning?
gick lite fel håll, jag antar att det var anledningen men jag visade min stämpel och skulle visa leg med men då slängde den lilla dvärgen ut mig.
jag hade varit en bättre vakt än honom, hur lång var han? 142cm ? haha

sen fick jag skjuts hem av eddie  :)

igår fick jag springa ner till toan, och vilka snälla föräldrar man har som bara skrattar åt en =)
riktigt härligt faktiskt haha.
nej men mådde åt helvete dåligt igår, har haft kramper i magen så jag skulle kunna gråta.
det gör grymt ont :S
sen blev det att titta på rocky balboa på kvällen och nu är jag vaken igen.
ingen aning vad som händer idag, jobbar kväll imorgon så har ingen brådska till sängen.




kvällens festbild på moi, där mådde jag bra iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Therese

OMG! blev vi utslängda? eller bara du? ;o

2009-04-27 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0