Klänning

Glömde berätta att jag hittade studentklänning igår.
var en runda på stan med therese och madde.
gick in på MQ och trodde aldrig jag skulle hitta något eftersom att jag inte har tillräckligt bra ekonomi för att handla där.
men hittade världens snyggaste vita klänning, jag suger på att förklara så ni får se bild sen istället.
köper den på tisdag, har hängt undan den tills dess.
Den är från paris, kate and I och kostade 499:- , men det är det värt för jag blev verkligen störtkär i den.
och trodde aldrig att jag skulle hitta en klänning som satt så bra!
nej fan vad glad jag är.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Min studentkjol kostade nog 499kr (eller 450, men det var över 400 iaf) bara den, helt sjukt, men jag blev helsåld och hittar man nåt sånt så får prislappen kvitta (men dock med vissa gränser ;P) Man tar ju ändå bara studenten en gång ;) Dessutom kunde jag ju ha den hela sommaren efter studenten oxå =D

2009-04-11 @ 08:46:55
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0