Kvällsupdate

Blev somsagt ungdomsmottagningen klockan fyra.
jag förstår inte vad jag har gått och stressat upp mig för.
var ingenting.
fick en liten lokalbedövning som spände lite, sen bad dom mig titta bort då dom skulle skära.
sen plockade hon ut den, inga som helst konstigheter.
gick på tio minuter och då snackade jag emd henne med.

sen drog jag hem till sara en liten stund,
hjälpte henne med maten lite sen fick jag se nakne mannen i dagsljus.
jag låg i hennes storarum och spanade ut genom fönstret haha.

Nu är jag fruktansvärt sugen på ben&jerrys och kaffe.
kaffe blir det men ben&jerrys blir det inte.
ska kolla om vi har någon annan god glass.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att höra att det inte var nåt farligt. Jag går nämligen och spänner mig inför det där jävla skitet. Blir helt orolig när jag tänker på att jag verkligen måsta ta ut den om typ 1 år. AjAjAj

2009-04-08 @ 14:33:08
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, usch ja. Jag tror det kommer att förbli ett olöst mysterium tyvärr. Dom jäklarna går inte o ändra på, haha... Ja, visst är det det. Ja, det är ju så, ibland kan det tom vara så att man inte vill ha dom när man har dom och sen när man inte har dom, då vill man ha dom, men blir aldrig nöjd liksom... Ja, det också =/ varför kan inte livet var som det var förr? Allt var så mycket enklare då! (att det sen inte var det, utan man hade andra problem, det hör inte hit, haha ;p)

2009-04-08 @ 16:37:53
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Linda

Du också. min har börjat krångla som fan. får mens fastän jag inte ska ha.. skitskumt. blir ju orolig och vet inte om den funkar som den ska. blääää

2009-04-08 @ 21:04:07
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0