Män

Hur är dom egentligen funtade?
Jag har ställt mig den frågan tusentals gånger, men ändå aldrig listat ut något vettigt.
När man har någon, så är det ofta problem och komplikationer.
Man måste jobba på som fan för att förstå dom.
Dom säger en sak , men menar oftast en annan.
Är det så mycket begärt att någon ska vara 100% ärlig mot en? för det har jag alltid varit.
Vi har det jobbigt med dom, men ändå klarar vi oss inte utan dom.
Visserligen är vi nog tio gånger svårare, menshumör och grejer.
Men vi har ju något att skylla på, har dom det?
Är det som sandra sagt, har killar något som motsvarar vår mens?
Ibland undrar man ju.

Näe, nunna from now on!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mkt bra skrivit, Emma! =) Hur många gånger har inte jag funderat över samma sak? Killar är helt enkelt ett konstigt påfund!



Men det är så, de har något motsvarande vår mens, det finns helt enkelt ingen annan förklaring. Massa hormoner som far runt i kroppen, men skulle de erkänna det, aldrig?!

2009-04-07 @ 10:32:05
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0