praktik

blev ingen sömn inatt alls.
var uppe till halv fyra då jag ställde mig och skalade potatis :P alltså gjorde lunchen till praktiken idag.
det blev potatismos, majs och paprika, jag vet att det inte låter gott alls men det gick =)
tog tåget 05.42 och var enormt trött.
jag var på orup 06.25, alltså 35 minuter för tidigt så satt och drack kaffe med nattpersonalen lite.
det visade sig att en tjej, sofie, kände farmor och farfar, världen är fan jävligt liten ändå :P

har varit en hyfsat givande dag, dock varit grymt trött.
har skrattat som en galning idag, har hamnat hos helt underbar personal idag.
gitt / ssk, sitter och läser någon tidning och börjar asgarva mitt i allt.
så var det någon liten text om folk som sjöng fel, t.ex "the final countdown" blev " its a fire downtown" och "teddybjörnen fredriksson ja så hette han " blev :  " teddybjörnen fredriksson, jansson hette han " haha, så kasst men när gitt satte igång med sitt skratt så kunde inte vi hålla oss.
nej jag är riktigt nöjd med avd 109.

idag blir det mat snart sen ska jag nog lägga mig vid 7-8 , ska upp fyra imorgon igen :/

pöss

Kommentarer
Postat av: Faster

Sofie?? Hmm, den enda Sofie jag kan komma på är nog ett par squaredansare som har en dotter som heter Sofie. Vad kan hon vara ... runt 25 tror jag. Stämmer det?(Tror att dom heter Franzén.)

2009-04-16 @ 16:50:37
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0