ventilator

praktik idag med 07.00 - 14.00.
var på en liten föreläsning om ventilatorer, aldrig stött på en patient med ventilator så det var ju bra att jag fick komma med på föreläsningen så att man är lite förberedd om man stöter på det senare.
killen som snackade var asbra och kunde enormt mycket.
så det var ingen föreläsning man gäspade sig igenom.

efter praktiken har jag inte gjort så mycket.
druckit lite kaffe i solen och fått besök av eddie.
nu är päronen iväg och hämtar pizza, så jag kan få fet rå-ångest sen. haha.
nejmen, jag behöver det =)

har grymt ont i halsen och är slö.
ska städa rummet sen med så behöver lite energi.
imorgon är det praktik från 07.00 - 15,30 , sen blir det kanske todd smith på kvällen?
har hört att han är ganska bra så kanske är värt att sticka dit en snabbis och kolla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0