Another number

hallå gott folk!
Igår blev det att måla eddies rum, dock inte hela och jag målade inte så mycket.
sen blev det grillat med svärföräldrarna.
sov hos eddie och skulle egentligen gått upp tidigt och hunnit med arbetsförmedlingen idag.
men när jag vaknade vid fem imorse ( eddies alarm )
så mådde jag enormt dåligt, ont i huvudet från ångorna av väggfärgen, ont i halsen & enormt förkyld.
så jag sov lite extra, till omkring 11.
vid två gick jag och mötte madde & therese i stan.
vidare till vero moda en snabbis där jag hittade ett par mörka jeansleggings som jag köpte.
sen till chicco och fikade då även johan dök upp.
sen stack johan & madde, då tog thessie bussen hem & jag promenixade hem till kärråkra.

Imorgon blir det att fixa med pengar på banken & kanske till arbetsförmedlingen.
sen förmodligen träffa eddie en runda.

på lördag är det fest, först hannes sen struts.
therese vill ut fredag med, men jag får se om jag orkar.
jag är inte den som klarar av festande två dar i streck.

Nu blir det godnatt.
Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0