Closer

Jag har fortfarande inte gjort ett skit idag.
men planer har jag, för kvällen.

lite efter middagen har jag planer på att storstäda rummet rejält, kanske till och med möblera om lite grann.
vilket kan vara ganska svårt med tanke på min fula snevägg.
hade inte den funnits där så har det varit så mycket lättare och rummet hade känns så mycket större.
men städning blir det, rensa garderob, nybäddat, dammsugning & allt möjligt.
sen ska jag ta en varm dusch, på med mjukiskläder och lägga mig ner under täcker med en bok.

jag läste ut boken sommarbarn av katerina janouch när vi var på kreta.
väldigt bra bok.
kan vara lite seg i början men väl värt att läsa den när man kommit in en bit.
jag älskar sätter janouch skriver på, så har planer på att läsa en annan bok hon skrivit, bedragen.

jag har dock en del böcker hemma jag inte läst än, så ska se vad jag börjar på för en trevlig bok ikväll.

Har för tillfället fastnat för shakiras nya låt, she wolf.
underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0