Kreta nästa!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen , jag har ju ändå varit hemma i 5 dagar, blev tillsagd av thessie idag så det är väl bäst att lyda :) haha
I lördes kom jag hem på kvällen, flyget var ungefär två timmar sent.
I söndes blev det stranden med familjen & älskling, jag fick faktiskt lite färg =)
I går träffade jag frugan i stan, fikade på chicco och bråkade med några ungjävlar på stationen, eller dom började bråka med oss och det kvittade vad man sa för man fick bara svar som "håll käften, pratar jag med dig eller" & "jävla hora"
den ena ungen som var runt tio, gick och rökte & spelade tuff, han spottade på mig och jag gick fram och torkade av det på honom, var nära att smälla till fanskapet ett antal gånger men då hade jag fått skiten.
så fruktansvärt frustrerande när dom små snorungarna kan göra vad fan som helst och man kan inte göra något, sa man något fick man inget vettigt svar och när vi skulle ge upp och gå därifrån så gick dom självklart efter, då träffade vi idas pojkvän , olle.
berättade vad dom höll på med osv, då säger den enda ungjävlen "aah hora , är han en av dom du knullat med eller?" då tänder olle till och går fram och ger ungjävlen en rejäl utskällning, han fick ögon stora som hus, satan vad rädd han blev :)
sen gick vi hem till ida och fikade lite och snackade massa gamla festminnen :) väldans trevligt.

Idag var jag med therese i kristianstad och växlade pengar, vi krängde även donken och jag har faktiskt inte så mycket ångest efter det :)
sen tog vi tåget hem och mötte upp madde, gick och fikade på chicco , satt där ett bra tag.
sen ville jag hitta en bikini till så hittade både över & underdel för 49:- styck på lindex, gillar inte färgen riktigt men man kan inte va kräsen när man knappt hittar några som passar. hittade även en bh.
cyklade hem & nu sitter jag här.
snart kommer älskling hit och vi ska köra till donken, igen.

får upp och städa rummet sen , och kanske påbörja packningen lite.
åker 8 på kvällen imorgon så har ju hela dagen imorgon med men ändå.

Nu måste jag sluta så inte han står där ute och tutar.
tror inte vi hörs innan jag åker till grekland så ni får ha det så bra alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0