Represent

Hallå gott folk!
min dag började lite över nio då jag gick upp.
sen in till stan för att skriva in mig på arbetsförmedlingen.
var där i omkring en halvtimme och det gick jättebra.
ska på ett såkallat möte den 14e september.

sen blev det att köpa nässpray och hårfärg.
färgade håret igår.
i askblondt, både therese & mamma säger att det är skitsnyggt.
men jag behöver bli lite mer övertygad.
för just nu tycker jag bara att det ser ut som grått kärringhår med grönt inslag.
har iallafall köpt jane hellen mood´s slingblond, en hårfärg man alltid kan lita på.
får se om jag slingar idag eller hur jag gör.

Sen begav jag mig hemåt och lagade mat, snabbt & enkelt för jag var sjukt hungrig.
färsk pasta (ekologisk) med qourn-bitar & gurka.

Om ungefär en timme kommer älskling hit, då blir det film och mys.
jag är så fruktansvärt trött idag.
känner bara för att dra på mig myskläder och lägga mig under täcket, med en skål popcorn :D

Imorgon ska jag & therese vara bäst på fest.
först fira hannes lite ute i finja sen in till Qbar.


Vi hörs! 

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0