Söndag

Hej gott folk, då kom man hem från kreta för ett dygn sen.
har varit riktigt gött men man kunde varit brunare :/
Igår skulle jag egentligen dragit ut med frugan men jag var helt enkelt för trött, resandet från kreta, 30minuter buss, några timmars väntande, 3h & 40 minuter flyg, tre timmars väntande och sen 4 timmars tåg, det tär på en.
så lagade lite mat och la mig framför tvn.
jag planerade att jag skulle se scary movie två men jag somnade ganska fort.
min mobil ringde vid ett och då kom älskling hit.

idag blir det att åka hem till älskling för att sen leta färg och måla hans rum :)
det är riktigt kul !

Imorgon blir det arbetsförmedlingen med frugan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0