whatever it takes

gick neråt mot stan vid kvart över två för att möta therese & rebecka.
sen begav vi oss åt banken för att göra lite ärenden.

vidare till chicco där ida också joinade :)
sen begav sig rebecka hem då jag, ida & therese gick och köpte bagge på grafitti.
vidare till hårstudio 11 där ida skulle färga håret.
jag hann äta min baguett sen blev jag hämtad av mamma & pappa.

vi körde in till kristianstad, först biltema sen skopunkten där jag hittade två par skor för totalsumman 300:-
riktigt nice :)
sen blev det max på det, jag åt fajita-sallad.
så om ni någon gång ska kränga på max så rekomenderar jag lätt deras fajita-sallad, riktigt god!

har precis suttit och snackat med sara & erik över skype.
eftersom att dom flyttat till jönköping för att plugga, sara till frisör och erik till ortopedstekniker.
så ville mamma fixa skype så dom inte behöver slösa massa cash på att ringa över telefon.

snart kommer eddie hit.
så jag får väl gå upp och plocka undan lite snabbt på rummet.
pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0