a beautiful mind

shiiat, idag vaknade jag halv tva.
mimmi berattade att jag hade snarkar inatt med haha helt sinnes :D
vi tankte ga in till piccadilly circus men det var sjukt kallt sa vi tog bussen istallet.
kollade massa musik och grejer, sen hittade jag ett ledigt jobb pa london trocadero , i en tshirtaffar typ.
jag tankte forst skita i att fraga dom, sa vi gick ner men jag angrade mig och sprang tillbaka upp.
dom sa att jag skulle komma inom med cv sa jag ska dit imorgon.


middag idag blev nudlar och firre.
fick ett mejl fran swedecare om ett aupair jobb i norrafinchley, men eftersom att barnen ar tva ar och nyfodd sa skippar jag det.
men har mejlat gourmet burger kitchen iaf, och sa far jag svar om sekreterarjobbet pa fredag, OCH sa lamna cv pa london trocadero imorrn.

blir nog grymt.

 

 

ikvall blir det movienight, vi ska kolla pa a beautiful mind.

gryyyym film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0