another day on the internetcafe

sitter har igen.
och soker jobb.
igar tog jag o mimmi bussen till oxford street och kollade lite.
innan pa dagen var jag dar inne med, o kopte julklappar till sara o mamma sa nu ar det bara pappa kvar.
kollade hur mycke pengar jag har kvar innan, shiiat.
sa blir nog att jag bokar en stansted express buss istallet, blir billigast.
forsokte boka easybus i forrgar, men funkade inte.

sa iallafall, idag tankte vi dra in till hyde park men det ar verkligen snorkallt ute.
sa vi stack till sainsburys en snabbis ( som vanligt )
jag kopte ketchup till all min pasta och spaghetti pa burk, kostade typ tva svenska kr sa vafan haha.


har planerat att sitta har typ tva timmar till
och soka jobb.
sen upp och kaka middag, tror det blir pasta med fiskpinnar idag faktiskt :D
lyxmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0