desperate

ja, jag ar verkligen desperat nu.
har sokt massa jobb ikvall, bland annat ett pa subway som lag ratt nara piccadilly circus.
kanns som att jag egentligen nastan tar vad som helst nu.
rakade halka in pa flatsharers pa gumtree ocksa, massa mysiga stallen.
hittade ett rum med kok och sadar, tror de lag pa 65 pund i veckan, dvs 2900:- i manaden.

vill hitta jobb nuuuu, och inte tranga mig in hos mimmi.
fan vet inte vad jag hade gjort utan henne.
ska forsoka komma pa det basta sattet att gottgora det :)
far jag jobb sa vill jag betala henne i hyra salange jag bor dar iaf.

men iallafall.
imorgon ar en ny dag och man borde kanske sova.
haha, godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0