Go girl

daligt med uppdatering, forlat.
men jag ar verkligen upptagen med att soka jobb nu.
jag kanner att jag inte ens har tillrackligt med tid for det.
for jag maste jobba.
sliter som ett djur kanns det som.

idag eller ikvall har varit en hemsk dag.
deras kusin sover over, och dom har verkligen varit hyper alla tre.
hemska, den ena kallade mig idiot for att jag inte ville ge han datorn innan han duschat.
( dom maste duscha varje kvall )
fyfan vad det kokade, jag har inget talamod med barn.
och nu har jag blivit lite avskrackt for att skaffa egna.
MEN, det beror helt och hallet pahur man uppfostrar dom.
jag tanker inte uppfostra mina barn med stryk, aldrig!


Imorgonkvall ar det flytt! :D
ska forsoka dra sa tidigt jag kan, dom ska ju i sang vid sju-atta.
ska se om deras farmor kan komma hit sa jag kan dra tidigare.
pa fredag blir det ikea och kopa madrass,sangklader och lamna cv.
pa lordag blir det kanske winter wonderland i hyde park med simon, sen fira min frihet pa kvallen.
da blir vi nog jag, jocke, simon, alexander och kanske mimmi om hon orkade.
ska forsoka dra ihop fler folk.
snackade med yusuf ( en turkisk au pair )
han berattade om natt stalle vid piccadilly circus dar dom har liveband, verkar va natt :D





Denna far mig verkligen att sakna frugan och ganget hemma i hassleholm.
alla sjuka minnen fran Qbar :D

Kommentarer
Postat av: Thessie

åh åh åh !



once they ask you: what's that dance?

you say: that's the hustle, man.



saknar dig med frugan! håller tummarna på att du kommer hem över jul. men samtidigt på att du får jobb så du kan stanna i london. då ses vi tills jag fyller 20, feeeeeeeeeeeeeeeeeest!

2009-12-03 @ 12:50:30
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0